اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توسعه منطقه آزاد سرخس حجم سرمایه‌گذاری‌ها را به نقطه مطلوب می‌رساند

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه منطقه آزاد سرخس حجم سرمایه‌گذاری‌ها را به میزان مطلوبی می‌رساند، گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی وارد این شهرستان شده‌اند و این موضوع زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند.

توسعه منطقه آزاد سرخس حجم سرمایه‌گذاری‌ها را به نقطه مطلوب می‌رساند

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس، با بیان اینکه توسعه منطقه آزاد سرخس حجم اقبال سرمایه‌گذاری‌ها را به میزان مطلوبی می‌رساند، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران جدیدی وارد این شهرستان شدند و این موضوع زمینه ایجاد اشتغال را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اولویت ما در سرخس بحث توسعه اشتغال است، زیرا اشتغال مهم‌ترین نیاز این شهرستان است، حجم نرخ بیکاری در سرخس بالا بوده، باید سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز را در سرخس بیشتر کنیم.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی درباره تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس بیان کرد: متاسفانه اعتبارات مجتمع فرهنگی این شهرستان فقط در حد اعتبارات شهرستانی دیده شده و برای راه‌اندازی این مجتمع اعتبار ویژه‌ای لازم داریم، امیدواریم که بتوانیم با اعتبار تقویتی و ویژه‌ای پس از چندین سال در سال 99 آن را به مرحله بهره‌برداری برسیم.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی هنری سرخس بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله تجهیز است موضوع را از طریق وزارت ارشاد پیگیری می‌کنیم، سعی داریم از اعتبارات ملی برای آن تخصیص بگیریم.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: در مجلس بحث شفافیت مهم است و حوزه مباحث تسهیل و رفع موانع تولید و اصلاح قوانین بانکی بوده که هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی بیان کرد: شفافیت شامل دو بخش شفافیت آرا و شفافیت مالی است و لایحه‌ای که دولت داده ویژه قوه قضائیه و نمایندگان بوده و نگاه ما به دولت هم بوده و دولت هم باید شفاف‌تر باشد، فقط هم شفافیت افراد نیست، بلکه شامل شفافیت قراردادها، مناقصه‌ها، مزایدها، خریدها و سفارش‌ها است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به پیگیری درباره اصلاح قانون خدمات کشوری در مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: اکنون کشور ما در بحث نیروی انسانی دچار مشکلات عدیده‌ای است، تفاوت پرداخت‌ها، پاداش‌ها و خدمات و تفاوت صندوق‌های بازنشستگی را در سازمان‌های مختلف داریم، در حال حاضر، 16 صندوق بازنشستگی داریم و اینها تبعیض‌زا است.

انتهای پیام/ 70031/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول